After-workout: 3 rețete nevinovate după efort fizic

Tuturor ni se face foame după un antrenament la sală sau o oră de aerobic intensă. Dar o masă necorespunzătoare după efortul fizic poate strica totul… Oricât de mult ne-ar tenta să ciupim o bucată de ciocolată sau o porție de paste, există și alte rețete ușoare și rapide, care nu ne distrug munca. Iată 3 idei pentru data viitoare când veniți de la sală:


somon

Somon afumat: Se prăjesc felii cât mai subțiri de pâine și se zgârie cu unt. Se așază felii de somon afumat peste pâine și se adaugă aromă cu suc de lămâie și rozmarin. Pâinea și untul sunt într-adevăr mai puțin sănătoase, dar somonul conține proteine, vitamine și, deși este considerat un pește gras, grăsimile din somon sunt grăsimi sănătoase, care protejează inima după efort cardiac.


shake

Shake de proteine cu banane: Pentru savoare adăugată shake-ului de proteine, pasați în blender o banană întreagă, adăugați laptele și praful pentru shake-ul de proteine (da, fetelor care credeți că o cupă de proteine vă va transforma în Arnold Schwarzenegger, o porție de proteine din zer – Whey – vă ajută să vă refaceți musculatura după efort și să aveți un aspect tonifiat). Pe deasupra presărați scorțișoară, care, pe lângă faptul că e gustoasă, mai și scade nivelul de zahăr din sânge și accelerează metabolismul.


salata-de-ton

Salata de ton: Tonul este unul dintre alimentele cele mai bogate în proteine. O salată de ton după antrenament are beneficii numeroase pentru refacerea musculaturii. O salată de ton delicioasă poate fi făcută cu roșii, ceapă și porumb, iar un dressing light de iaurt, condimentat cu puțin cimbru, este alegerea potrivită pentru cât mai puține calorii adăugate.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *