Bacon & eggs

Un mic dejun bine-cunoscut la nivel internațional. Nu e el prea sănătos, dar câteodată gustul ne poate face să riscăm o tură la sală… Nici de preparat nu e greu și nu durează mult, așa că merită o încercare!

Ingrediente:

  • bacon (vreo 4-5 fâșii)
  • un ou
  • roșii
  • măsline
  • ulei pentru prăjit
  • o chiflă tăiată pe jumătate (sau două felii de pâine)

Preparare:

Puneți într-o tigaie unsă cu puțin ulei fâșiile de bacon și oul (turnat încet, ca să se facă ochi, nu papară). Lăsați la foc mic spre mediu. Între timp, tăiați roșiile și așezați-le pe farfurie, împreună cu măslinele.  Întoarceți fâșiile de bacon pe partea cealaltă. Ungeți cu cremă de brânză chifla sau pâinea. Scoateți din tigaie oul ochi și baconul, așezați-le pe platou și bucurați-vă de combinația de gusturi.

Pe lângă elementele descrise, mai puteți adăuga telemea, ardei gras, tulipini de țelină etc., orice credeți că s-ar potrivi la micul dejun.

Varianta cu mai puține calorii: În loc de ou ochi clasic, preparați un ochi românesc (aici găsiți și ghidul), înlocuiți bacon-ul cu o șuncă light (de pui sau de curcan) și neapărat, când prăjiți, folosiți un ulei sănătos precum cel de palmier.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *